Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zondag 26 juli 2009

Een diep gekoesterde wens is vervuld.

Degene die mij een beetje kennen weten wel dat ik onwijs graag foto's maak. Ik heb diverse analoge spiegelreflex camera's en een diep gekoesterde wens was dan ook een digitale spiegelreflex camera. Ik had echter wel wat eisen. Zo moesten de objectieven die ik op mijn analoge camera's kon plaatsen ook op de digitale kunnen. En wilde ik graag een camera waar sd-kaarten in konden omdat ik die al een aantal had liggen voor de digitale compact camera.
En sinds gisteren mag ik mij de trotse bezitter van een Sony Alpha 330 noemen.




3 opmerkingen:

janneke zei

Dat ziet er erg professioneel uit hoor Hinke. Geweldig.
Zijn de foto's van Dylan hierboven ermee gemaakt???
Knuffel van mij
Janneke

Wendy zei

Gaaf hoor. Veel plezier er mee...

Groetjes wendy.

Nicky zei

wauw! zoals je weet ben ik de slechtst fotograferende vrouw van het westelijk halfrond, dus je eisen aan je toestel zeggen me gar nichts. maar hij ziet er wel heel slick uit hoor! en je wens in vervulling zien gaan, dan willen we toch allemaal?!

Totaal aantal pageviews