Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

woensdag 5 augustus 2009

Raoul trakteert.

Het duurt nog even voordat Raoul jarig is. Maar in verband met de vakantie sluiting van het kinderdagverblijf trakteert hij wat eerder. Gisteravond heb ik geprobeerd of de traktatie die ik had bedacht (hartige taartjes), ook wel echt wat zou zijn. Ik vind ze zelf eigenlijk best geslaagd ! En ze waren nog lekker ook !



3 opmerkingen:

janneke zei

Nou Hinke, dat ziet er toch uit om in te bijten?? Wat een leuk idee. Wat voor soort hartige taartjes zijn het?
Doei doei

Hinke zei

Hoi mama,

De bodem is van roggebrood, daarop een stukje komkommer, daarop een stukje leverworst en daarop een stukje jonge kaas. Daar heb ik wat sterrekers overheen gestrooid en natuurlijk een vlaggetje er in.
Lekker simpel eigenlijk best wel.

Groetjes
Hinke

Nicky zei

oh dat ziet er leuk uit! is nog leuk voor een feestje ook! vond ie het zelf ook lekker?

Totaal aantal pageviews