Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zaterdag 28 november 2009

Dagje Den Helder.

Vandaag ben ik met mijn moeder een dagje naar Den Helder geweest. Natuurlijk heb ik eerst even heerlijk geshopped bij Simpel Scrappen. Ik was echt helemaal happy toen ik daarmee klaar was. Daarna zijn we (tip van Ellis) naar het strand geweest bij Nogal Wiedes. Het waaide echt kei hard. De schuimkoppen van de golven waaiden gewoon over de dijk heen. Super gewoon! Afgesloten met een lekker etentje bij Nogal Wiedes enneh... dat kan ik iedereen aanbevelen!








Is er trouwens iemand die mij kan vertellen wat voor prachtige bouwval dit is?

4 opmerkingen:

Wendy zei

Wat ziet het er heerlijk uit zo op de foto's. Topdagje samen. Fijn dat jullie hte zo leuk hebben gehad.

Groetjes Wendy

janneke zei

Het was een dag met een harde storm, best veel regen, maar met een gouden randje. En schitterende foto's.
Dikke kus van mij.

Anoniem zei

Hi, wat een leuke foto's zelfs 1 met de lange jan erop(onze vuurtoren)
En dat oude gebouw is een gebouw uit de 2e wereld oorlog, was van de duitse officieren.
Zal eens navragen hoe of wat, heb er mijn huwelijksreportage ooit eens laten maken.

Groetjes,
Ellis.

Meriam zei

ohh wat leuk je bent in mijn stadje geweest.. en dat oude gebouw is waar ik nog vele uren heb gespeeld;)

Totaal aantal pageviews