Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

woensdag 2 december 2009

Sinterklaas bij Rudy op het werk.

Vanmiddag was het eindelijk zo ver. Sinterklaas kwam bij papa op het werk. Hij had ook twee zwarte pieten mee genomen. Natuurlijk heeft Dylan zijn geknutselde stoomboot aan Sinterklaas gegeven en die vond hem heeeeeeeel mooi. Hij vond het vooral ook heel knap dat Dylan die helemaal zelf had gemaakt. Raoul vond het nog wel een beetje eng. Zelfs met mama erbij wilde hij eigenlijk niets van die man met die baard weten. Ook toen de kadootjes kwamen moest mama nog even met hem mee. Even wachten totdat alle kindjes de kadootjes hadden en toen was het uitpakken geblazen. Piet heeft zelfs nog even mee geholpen. Het was echt een super leuke namiddag.







3 opmerkingen:

oma janneke zei

Ach wat leuk allemaal. Raoul vind het idd allemaal maar ............. hij straalt het uit. Nou hoop ik dat Sinterklaas een beetje voorzichtig doet met die superboot van je Dylan. Hij is echt mooi hoor.
Dikke kus van oma janneke

Petra zei

wat een gezellige middag was dat. En wat hebben ze een hoop pakjes gehad zeg. de jongens zijn goed verwend. Zijn ze vast heel erg lief geweest dit jaar.

Sinterklaas zei

Lieve Dylan en Raoul,

Ik vond het erg leuk om jullie dit jaar weer te zien. Hopelijk hebben jullie een leuke middag gehad maar dat zit denk ik wel goed. Dylan, je mooie stoomboot heb ik een super mooi plekje gegeven in mijn werkkamer. Ik ben er erg blij mee.
Morgen is het dan eindelijk mijn verjaardag. Zingen jullie dan een extra mooi liedje voor me. Dank jullie wel.

liefs,

Sinterklaas

Totaal aantal pageviews