Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zaterdag 23 januari 2010

Digitale stempel winnen 'All things grow with love'

Ik heb een paar leuke digitale stempels gemaakt. Dit is de eerste met de tekst "all things grow with love". Leuk om te gebruiken op een kaartje, bij de layout of op een tag.

Wil je deze digitale stempel winnen? Laat dat een berichtje achter. Op 30 januari zal ik hier de winnaar bekend maken.

En blijf regelmatig even terug komen, want er komen nog veel meer van deze leuke digitale stempels aan !!

14 opmerkingen:

Ria zei

Oh, wat super dat je dit toch zo kunt maken. Voor jou misschien heel gewoon, maar ik heb daar geen kaas van gegeten.
Erg leuk dat je het ook als een blogcandy weg gaat geven. Ik wil dus wel een kansje wagen, want het lijkt me erg leuk om te kunnen gebruiken.
Groetjes, Ria

elske zei

Ooohw wauw die is echt gaaf zeg
superknap dat je dat voor elkaar krijgt hoor
groetjes Elske

petra zei

hoi hinke,

wat gaaf zeg, leuk dat je dit ook gaat doen

groetjes petra

michelle zei

wat een mooie stempel zeg. prachtig! ik doe het je niet na, super dat je dit kan maken. super!

en je hebt een leuke blog!

groetjes michelle

Gita zei

Super mooie tekst op de stempel!! Wat ontzettend knap van je om die zo mooi te kunnen maken. Mij lukt dit helaas niet, maar vind het daarom wel leuk om kans te maken om hem te kunnen winnen.
Groetjes, Nellie.

Ilse zei

wauw super stempel! ik ben al een paar dagen aan het kijken voor tekststempels (clear) maar valt toch best wel tegen allemaal kleine stempels, dus dit is natuurlijk de oplossing!!

grts ilse

Riky zei

wow wat een mooie tekst stempel heb je gemaakt, echt superknap dat je dat allemaal doet.

groetjes Riky

pina Blascetta zei

super mooie stempel Hinke en makkelijk in gebruik!!

liefs pina

simone zei

zo wat een gave stempel, hele mooie tekst trouwens.
dat je zoiets in elkaar geknutseld krijgt, knap werk hoor

groetjes Simone

EllenD zei

Wauw, wat een supermooie stamp zeg!! Wou dat ik dat zelf kon...
Erg leuk dat je hem weggeeft als blogcandy!!
Groetjes Ellen

Anoniem zei

Ohh wat een mooie stempel. Super gedaan hoor.Ik doe het je niet na. Lief van je om het als blogcandy weg te geven.

Groetjes Mirjam Rijsdijk.

Annelies zei

O, die wil ik héél graag winnen, Hinke! Wat een leuke stempel!

Pat zei

Thank you so much for sharing all your wonderful creations and layouts. I love seeing them and scrap lifting some!!! I've never used any of the digital stamps, and I would so love to try!!! Thanks again!!! Pat

janneke zei

Ik zou niet weten wat ik er mee doen moet, maar ik gok ook niet op een prijs. Hoewel, t'zou toch leuk zijn.
Dus lieve Hinke, ik vind het reuzeknap wat je doet.
Dikke kus van mij
Janneke

Totaal aantal pageviews