Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zaterdag 6 februari 2010

Bouwen aan de Carnavals(bolderkar)wagen.

Volgende week vrijdag viert Dylan Carnaval op school. Ze mogen natuurlijk allemaal verkleed komen, maar er mogen ook versierde bolderwagens mee. Dylan besloot als brandweerman verkleed te gaan en daar hoort natuurlijk een brandweer(bolder)kar bij. En vandaag zijn ze al een heel eind gekomen.
Met mijn Silhouette heb ik vanavond de brandweer logo's en teksten gesneden. De logo's zijn inmiddels al goud kleurig gespoten en die gaan er morgen op.





3 opmerkingen:

Wendy zei

Ik ben erg benieuwd hoe mooi hij gaat worden jongens. Wil hem donderdag wel even zien hoor voordat hij mee naar school gaat.
Groetjes Wendy

tante Frauke zei

Wouw, wat een leuke foto's!
Kliederen is altijd leuk!

oma Janneke zei

Lekker samen met papa kliederen. Wat een feest. En we hebben ém echt gezien en hij is.............................. helemaal super en veel plezier ermee vrijdag.
Dikke kus van oma Janneke

Totaal aantal pageviews