Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

donderdag 18 februari 2010

Wat ... ?

Wat heeft zij met mij? Of omgedraaid mag ook.
Onder de goede antwoorden verloot ik een leuke enveloppe met spulletjes.



Tja, en dan eindigd het als een super zware teleurstelling. Ik ben dus naar de kapper geweest met als inspiratie bron het kapsel van deze geweldige dame. En ik ben geeindigd met een kapsel dat veeeel te kort is naar mijn zin (had gezegd ruim over de schouders en nu hangt het er echt net overheen). Ik weet echt niet wat de kapster heeft gedacht toen ze bovenstaande foto had gezien en aan het knippen is gegaan. Even slikken dus als ik de komende tijd in de spiegel kijk...

6 opmerkingen:

Janneke zei

Jullie zijn alllebei de sneeuw spuugzat.
Doei doei
Janneke

wendy scrappings zei

zij is je collega?

Annemarie zei

Je bent haar favo fotograaf mbt weerplaatjes??

frauke zei

De nieuwe juf van Raoul????

frauke zei

hahaha... ik zie het al.... niet dus....

Carla zei

Ben wel benieuwd wat frauke nu heeft gezien......?
Of heeft Hinke het verklapt !!

Totaal aantal pageviews