Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

vrijdag 5 maart 2010

Koekjes bakken.

Afgelopen woensdag koekjes gebakken. En natuurlijk wilde Dylan de koekjes in een hartjes vorm om aan Neeltje (en zijn juf) te kunnen geven. Terwijl de koekjes aan het afkoelen waren, nog een mooi zakje geknutseld. Ik heb het zakje trouwens uitgewerkt in een patroon voor de Silhouette.











2 opmerkingen:

loma Janneke zei

Die Neeltje toch, wat een bofkont. Krijgt nu al een huwelijksaanzoek. Begrijp ik dat mijn kans verkeken is?
De koekjes zien er lekker uit hoor. Mmmmmmmmmmmmmmm!!!!
Dikke kus van oma Janneke

MadeByMaly zei

O wat een schatje...wat een heerlijk briefje. Waarschijnlijk wordt dat voor altijd bewaard.

Totaal aantal pageviews