Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

maandag 14 juni 2010

Onze eigen oranje-supporter.

Zo ongeveer rond 1 uur vanmiddag ging mijn mobiele telefoon. Het was de directeur van Dylan zijn school. O ohh.. dacht ik gelijk. Er is wat gebeurd. Maar de directeur verzekerde mij dat er niets ernstigs was gebeurd. Alleen.... tijdens de pauze was er een leerling uit groep 7 met een oranje spuitbus in de weer geweest. De leerkrachten hadden dat niet op tijd gezien en Dylan (groep 2, zie je het voor je) stond natuurlijk met zijn neus vooraan. En hij kreeg geheel vrijwillig een oranje kapsel aan gemeten. Dylan vond het natuurlijk prachtig. De spuitbus is na deze aktie beland bij de directeur op kantoor en kon na schooltijd weer opgehaald worden. Ik kon er wel heel erg om lachen, en zeg nou zelf, dit ziet er toch uit als een ras echte oranje supporter?

2 opmerkingen:

oma Janneke zei

Joepie, en de eerste Nederlandse wedstrijd is nog gewonnen ook. Maar je ziet er stoer uit hoor. Of komt het ook een beetje door je nieuwe f....??????
Dikke kus van oma Janneke

Angèle zei

Hahaha! Kijk 'm eens stralen! Dat levert leuk scrap-materiaal op!

Groetjes, Angèle

Totaal aantal pageviews