Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

woensdag 30 juni 2010

Zomaar wat leuke plaatjes.


Dit is Dylan afgelopen maandag. Hij zit naar het laatste stukje van het voetballen te kijken en ziet nog net hoe Nederland 2-0 scoort. En daarom mocht hij één keer in huis op die *piep*-toeter blazen.


Raoul vanmorgen vroeg al in gesprek met oma Janneke. Zoals je ziet, hij was al helemaal in de sunny-mood.


Deze foto is gemaakt in opdracht van Dylan en bestemd voor oma Janneke. Hij wil hiermee even laten zien dat de zonnebloemen al heel goed groeien.


Tja, zelf ben ik geen oranje fan, al denkt mijn tuin daar anders over.

5 opmerkingen:

Janneke zei

Ach Hinke, het oranje duurt maar even hoor. Vrijdag nog en dan????
Dikke knuffel van mij

Janneke zei

Ach Hinke, het oranje duurt maar even hoor. Vrijdag nog en dan????
Dikke knuffel van mij

oma Janneke zei

Goed we gaan bij nr. 1 beginnen. Lekker toeteren bij de 2-0 stand. Ik geloof dat ik je heb gehoord hoor Dylan, wat kan jij een herrie maken.
Dikke kus van oma Janneke

oma Janneke zei

En ik had een onderonsje met mijn kleine kleinzoon. We hebben weer lekker even bijgekletst he kerel? En aan niemand verder vertellen he.
Dikke kus van oma Janneke

oma Janneke zei

De bloemzaadjes waren voor jullie hoor.
Ik heb alleen tegen Dylan gezegd dat ie ze samen met mama moest poten of zaaien, maar ik houd me natuurlijk aanbevolen voor foto's van de groeiperiode en misschien 1 bloem(metje)??
Dikke kus van oma Janneke

Totaal aantal pageviews