Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zaterdag 17 juli 2010

Derek Ogilvie



Vandaag met mijn moeder samen naar de theatershow geweest van Derek Ogilvie.
Het was een hele bijzondere ervaring. Prachtig om deze man live aan het werk te zien.



Hij heeft naar mijn idee best wel veel readings gegeven (stuk of 10). Helaas niet aan mij of mijn moeder. Wel heb een keer oog-contact met hem gehad. En ik weet niet wat er toen gebeurde, maar ik voelde wel iets bijzonders. Ook waren de readings veel bij ons in de buurt, zodat hij regelmatig heel dichtbij was.

Ik zou zo nog een keer gaan.

2 opmerkingen:

Janneke zei

Ja, het was idd een heel bijzonder gebeuren. Toen hij opkwam stond ik al te janken en na afloop een beetje te zwalken. Het doet toch wel heel veel met je.
Dikke kus van mij

Nicky zei

ik word steeds nieuwsgieriger naar deze man. ik hoor allemaal van dit soort verhalen, maar heb (als ik hem op televisie zie) daar helemaal niet zo'n beeld bij.... heel bijzonder!

Totaal aantal pageviews