Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zondag 25 juli 2010

Dylan op kamp met de scouting.

Voor Dylan is vandaag het Scouting Kamp begonnen. Hij had er super veel zin in, maar éénmaal daar vond hij het toch wel heel spannend. We zijn dan ook even rustig gaan zitten en gaan kijken of we bekenden zagen. Doordat er zoveel papa's en mama's bij waren die hun kinderen kwamen brengen was hij het overzicht een beetje kwijt. Gelukkig hadden we snel de leiding herkend en ook wat vriendjes van de scouting.
Toen het tijd was voor de kinderen om in de boot te stappen zodat de papa's en mama's weg konden, stond hij er ook als één van de eerste in. De knuffel die ik kreeg was kort en oppervlakkig. Ik had liever een hele lange dikke knuffel gehad. Maar ja, toch ook wel weer een teken dat hij weer zelfverzekerd was.


Hierboven staan een aantal kids op de boot. Er moesten er op dat moment nog veel meer op.
En ik... zucht ... ik kan niet wachten totdat het woensdag middag is.
Nog 3 nachtjes slapen...

1 opmerking:

oma Janneke zei

Wat een super leuk plaatje is dat. En nu is íe alweer bijn een week thuis.
Dikke kus van mij.

Totaal aantal pageviews