Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

maandag 13 september 2010

Mijn eerste mixed media op canvas.



Dit is mijn eerste mixed media op canvas (en de tweede mixed media uberhaupt). De materialen die ik voor dit canvas heb gebruikt zijn: spuitlak, reliefpasta, airondack color wash, distress inkt, utee zwart en groen, allround medium gloss, perfect pearls, lint, knopen, bouten & moeren, prima flowers, black pearls, crushed velvet, americana writer en mijn oude vertrouwde heattool om het allemaal wat sneller te laten drogen.

5 opmerkingen:

Hilde zei

Ik vind dit zoooooo ontzettend gaaf gedaan!
Jammer dat ik niet alle benodigdheden heb..... :-(

Groetjes Hilde

Hilde zei

Ik vind dit zooooo ontzettend gaaf gedaan Hinke!!
Ik zou het graag eens willen doen maar heb helaas niet alle benodigdheden....

Groetjes Hilde

Angèle zei

Ik zie boutjes, moertjes, knopen, bloemen. Heel mooie kleuren ook. Maar ik denk dat dit canvas veel mooier is dan op de grote foto is te zien en dat is jammer.

Groetjes, Angèle

Jackie zei

dit heb je echt mega gaaf gedaan !!!
Vaker doen joh !!

Janneke zei

Goh zeg. Da's mooi. Had het gisteravond in het echt even moeten zien, dat is nou jammer.
Knuffel van mij
Doei doei
Janneke

Totaal aantal pageviews