Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

woensdag 20 oktober 2010

Op bezoek bij tante Frauke en Tres

Tussen de buien door was het heerlijk weer. Dylan en Raoul hebben lekker onder begeleiding van tante Frauke op Tres mogen rijden. Ze vonden het geweldig !

Raoul helpt tante Frauke met borstelen

Met de cap van tante Frauke

En toen zat hij bovenop Tres

Dylan geeft Tres een kus

Raoul wil natuurlijk ook even op Tres rijden

Raoul wilde nog een keer met Tres op de foto

Raoul verstopt zijn gezicht want hij heeft zo'n last van de zon

Tussen de buien door dus

Portret van Dylan

Portret van Raoul

En stampen in de plassen blijft natuurlijk ook altijd leuk

Raoul kon er geen genoeg van krijgen

3 opmerkingen:

Janneke zei

Geen enkel commentaar. Maar de foto's zijn weer (als vanouds) helemaal geweldig.
Dikke kus van mij

Angèle zei

Wat zijn ze om te stelen Hinke!

Ik mis je 'er is een nieuwe layout geplaatst'-mailtjes. Niet aan de scrap?

Groetjes, Angèle

Frauke zei

Wat zijn de foto's weer leuk, ik kom snel een keer ál die andere foto's bekijken.... En ik vond het ook erg gezellig met mijn lieve neefjes! Ik weet nu wel wat Dylan later wil gaan doen.... TRES RIJDEN NATUURLIJK!!!!

groetjes, (tante)Frauke

Totaal aantal pageviews