Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

vrijdag 31 december 2010

Net zoals vroeger.

Vroeger speelde mijn zus en ik in de vakanties ook bijna altijd met Lego. Er ging een groot kleed op de vloer en de bak met Lego werd omgekieperd. Altijd goed voor de nodige uurtjes bouw plezier. En nu, in de kerstvakantie, herhaald de geschiedenis zich. Alleen geen kleed op de vloer, maar uitgesorteerd in de nodige hoeveelheid dozen, het plezier is er niet minder om.







3 opmerkingen:

Wendy zei

Hoi Hinke

Ik zag je berichtje nu pas op mijn blog. Ook voor jullie alle goeds voor 2011.

Groetjes Wendy

Oma Janneke zei

|Allemaal lego?????????????? Jeemig, da's veel, maar er kan nog meer bij................. tot zaterdagmiddag .
Dikke kus van Oma Janneke

Frauke zei

Net zoals vroeger ja, alleen zonder je zus, deze ronde....

Totaal aantal pageviews