Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

maandag 10 januari 2011

Lego brandweer kazerne.

Dylan heeft voor zijn verjaardag de brandweerkazerne van Lego gekregen. En natuurlijk moest die zo snel mogelijk in elkaar gezet worden. En ik voel me nu echt super veilig thuis met zowel een eigen politiebureau met heel veel agenten als een eigen brandweerkazerne inclusief ladderauto.



2 opmerkingen:

Oma Janneke zei

Harstikke leuk. Het doet me zo denken aan toen jullie klein waren. Ik speelde ook zo graag mee met jullie lego. (nu nog wel hoor). Maar mijn voorraad is opperdepop.
Knuffel van mij

Hinke zei

Ha die oma, volgens mij vinden de kids het hier helemaal niet erg als je een keertje mee komt spelen hoor. Dus bij deze ben je uitgenodigd.

Totaal aantal pageviews