Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

woensdag 18 mei 2011

Afspreken.

Toevallig bedacht ik me vanmorgen dat Raoul eigenlijk nog helemaal nooit heeft afgesproken met kindjes uit zijn klas om te spelen na schooltijd. Tja, met een moeder die werkt is dat natuurlijk ook wel erg lastig.
Laat het nou zo zijn dat toen ik vanmiddag Raoul ging halen uit school, Tijn mee kwam en vroeg of Raoul bij hem mocht gaan spelen. En Raoul wilde ook wel. Dus eerst even naar de logopedie, daarna thuis een boterhammetje en nu speelt hij lekker bij Tijn. En Dylan heeft afgesproken bij Bram.
Dus nu zit ik op mijn mama-dag helemaal alleen thuis, te wachten tot het half 4 is want dan ga ik eerst Dylan ophalen en daarna Raoul. Wat zal ik eens gaan doen...

2 opmerkingen:

Jolanda zei

Uhhhh, mij een fiets mailen? :-)

Janneke zei

Nou je moeder bellen of zo............hahaha

Totaal aantal pageviews