Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

dinsdag 21 juni 2011

Foto's Camping Duinlust

Afgelopen woensdag had Raoul het juffen feestje van school. Dat werd afgesloten met pannenkoeken eten bij Camping Duinlust. Na afloop ben ik daar nog even lekker blijven hangen met de kinderen zodat ze nog een poosje konden spelen. Komen er op een gegeven moment twee mensen aan die voor Hogenboom Vakantieparken werken en foto's aan het maken waren voor de nieuwe brochure. Of ze de kinderen mocht fotograferen. Ja, dat mocht wel van mij, mits ik natuurlijk wel de foto's ook kreeg. En die heb ik gekregen. De eerste foto is echt absoluut mijn favoriet !




1 opmerking:

Oma Janneke zei

Wat heb je toch een stoere ventjes. Als ze nou nog in de folder komen?? Helemaal het einde. Toch??
Dikke kus van mij

Totaal aantal pageviews