Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

maandag 13 juni 2011

Layout "Hide & Seek"

Vandaag een nieuwe layout gemaakt. En gelijk eens zitten experimenteren met het maken van een filmpje. Op YouTube is nu te zien hoe deze layout tot stand is gekomen.

Op mijn website zijn meer detail foto's van deze layout te zien.
http://www.hinkeltje.com/layouts/picshow.php?choosen_id=659



2 opmerkingen:

. zei

Waanzinnig gaaf!
Ik heb gelijk zin in heerlijk kliederen met verf. En er dan zo'n gave lay out mee maken.
Wat is dat hute dingen waar je de gesso mee uitsmeerde?

Groetjes,
Renate

Anoniem zei

Heb met heel veel plezier naar de filmpje zitten kijken. Gossie, knap hoor.
Zit een van de jongens achter een boom=
Dikke kus van mij.

Totaal aantal pageviews