Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zaterdag 18 juni 2011

Layout "Keep it up"

En weer een nieuwe layout gemaakt de afgelopen week. En omdat ik zoveel leuke reacties op het filmpje heb gekregen, nu weer een filmpje erbij.

Op mijn website zijn nog meer detail foto's te zien van deze layout:
http://www.hinkeltje.com/layouts/picshow.php?choosen_id=660


3 opmerkingen:

. zei

HIj is weer geweldig!
Wat een werk zal er nu in het maken van een layout zitten als je ook alles gaat filmen.

Groetjes,
Renate

Mariska W. zei

Super om te zien Hinke ! Het is een super lootje geworden ! Waar haal jij dat wasitape ?

Nicky zei

mooi hoor! ik vind t zo leuk dat t lijkt alsof hij die boom duwt!

Totaal aantal pageviews